2015. augusztus 10., hétfő

23.rész

Sziasztook!!!
Újra itt volnék és remélem tetszik ez a rész is!! 
A csoportban volt egy szavazás ami arról szólt, hogy melyik bromance legyen  a következő
One-Shotban....Ziallary lett az eredmény (Ziall+Larry csak nem tudom a ship nevüket)
Előre szólnék, hogy a következő rész 18+....vagy nem...
A One-shot megírásában közre működik majd a párom Domi is aki helyettem leírt pár
infót a csopiba (persze az én kérésemre)
Nem tudom mikor hozom mind a 24.részt mind a one-hotot mert a mamám nagyon beteg és vele
szeretnék lenni remélem megértitek !! 
Hamarosan jelentkezem, de a csoportban írok ki minden fontos információt jelenkezetek oda!!!!
Kellemes nyarat és Jó olvasást!!!




Louis
Lefagyva álltam a halban a "szüleim“ és az állítólagos “barátnőm“ előtt, de közben vár rám a pasim akit szeretek és annak a családja akiket szintén szeretek, furcsa mi? Eleanor kedvesen méreget, Thomas kétkedve, míg Angel mérgesen nézett rám. Már szólaltam volna meg mikor egy fekete hajzuhatag csapódott az arcomba.
-Elnézést ha megzavartam valamit, de Mr.Styles szeretne látni Louist.-fordult felém a recepciós csaj. Kezemet megragadva húzott el egy ajtóig, azon belépve medencék sokasága tárult elém.
-Ne haragudj, hogy így elrángatlak de Mr.Styles kikötötte, hogy ha ezekkel a személyekkel látlak feltétlen kísérjelek hozzá.-magyarázta össze vissza mutogatva a végén egy asztalra mutatva ahol Stylesék ültek. Harry észre véve minket méregette a mellettem lévő lányt míg Rob bosszúsan nézet.
-Köszönöm Madison.-mosolygott Anne ezek szerint Madisonra.
-Szívesen segítettem.-egy biccentés után távozott a fekete hajú szépség, még mindig ledöbbenve ültem Harry ölébe, mert csak ott volt hely.
-Louis jól sejtem, hogy Madison nem azért kísért ide mert nem találtad a medencéket?-Anne félve nézett rám míg a két fiatalabb Styles furcsán méregetett. Válaszolni nem tudtam csak rájuk néztem könnyes szemeimmel.
-Mi? Miről van szó és Lou miért sírsz?-Hazza kétségbe esetten törölgette könnyeimet, Gemma a hátam simogatta, de így sem tudtam megnyugodni.
-Itt vannak, Eleanor és Angelék is.-nem tudtam anyámnak szólítani azt a nőt, Thomason még láttam egy kis együtt érzést, de őt sem tudnám apámnak tekinteni. Harry keze ökölbe szorult és állt volna fel de arcomat a nyakába fúrtam és átöleltem.
-Ne! Kérlek ne hagyj egyedül.-sírtam nyakába míg ő hajamat és hátamat simogatta, idő közben valahogy lovagló ülésbe kerültem ölébe ami fura volt tekintve, hogy nekem eléggé intimnek számított.
-Nem hagylak egyedül, ne aggódj. Szeretnél a szobába menni?-fel emeltem fejemet és bólintottam.
-Gyerekek szerintem elsőnek enni kellene, menjünk az étterembe utána gyertek a mi szobánkba és megnézünk egy filmet, talán kicsit elfeledteti veled a dolgokat.-mosolygott Gemma. Harry bólintott és rám nézett, válaszul elmosolyodtam ami inkább egy vicsor volt, de ne várjanak tőlem többet. Fel álltunk, Anneék össze pakoltak és elindultunk az étterembe, belépve már fordultam is volna meg, de Rob megfogott.
-Édesem itt vagyunk neked, nem lesz semmi baj és vannak biztonságiak is.-szeretetteljesen mosolygott rám amitől megnyugodtam, ők itt vannak nekem és nem fognak elhagyni, vagyis remélem, hogy nem. Leültünk az étterem egyik sarkába, Hazza kezét szorongatva ültem nyugtalanul.
-Boo nyugi, nem lesz baj nem hagyom, hogy elvigyenek te az enyém vagy és ami az enyém az az enyém is marad.-mély búgó hangja fülemnél megnyugtatott, puszit adott az ajkamra amitől fáradt mosoly terült el arcomon. A pincér felvette a rendelésünket és nem kerülte el a figyelmem, hogy megnézte Harryt.  Össze rándultam amikor végig simított karján, bosszúsan össze préseltem számat és ökölbe szorítottam kezemet a gond csak az volt, hogy Harry fogta a kezem. Rám nézett és elmosolyodott, karját -amivel a kezemet fogta- átölelte vállam és bele puszilt a hajamba, a pincér csaj lefagyott és zavartan felvette a többi rendelést és szinte futva ment el az asztaltól. Anne kuncogni kezdett amire elpirultam.
-Kicsim csak nem féltékeny voltál?-Gemma megfogta az asztalon lévő kezemet mire Harry morogni kezdett.
-Hívd még egyszer így és megtudod milyen egy féltékeny pasi és most vedd le a mancsod a pasimról!-Harry mérgesen méregette Gemmát aki elkapta a kezét és elnézett, furcsa volt így látni őt, mert még én is megijedtem, meglepetten fordultam Anne felé akiből kitört a röhögés, nem bírtam tovább és én is nevettem amihez a többiek is csatlakoztak, fel emeltem a fejem és össze akadt a pillantásom Thomaséval aki mosolyogva méregetett.
-Ez jó volt rég nevettem ennyit, de Harry, hogy tudsz a nővéredre féltékenykedni?-Robin még mindig nevetve törölgette szemeit.
-Jól van na, becézgette ráadásul még fogdosta is.-Harry duzzogva hajtotta fejét a vállamra amitől elmosolyodtam.
-Hazza Gemma csak megkérdezte, hogy féltékeny voltam-e arra a túl sminkel cicababára akinek a ruhája több kilót nyomot mint ő maga, komolyan ez a lány nem is lány és nem is értem, hogy hogy dolgozhat itt és milyen jogon simogassa ő az én pasimat?-kicsit elragadtatva magam, vörös képpel magyaráztam mire Harry vigyorogva emelte fel fejét, végig nézve a társaságon mindenki vigyorgott.
-Most mi az?-elpirulva néztem az össze kulcsolt kezünket az asztalon.
-Aranyos, hogy így féltékenykedsz.-Harry csillogó szemekkel nézett rám amitől a szívem elolvadt.
-Ahw istnem Rob a fiúnk szerelmes.-Anne könnyes szemekkel méregetett minket amit Gemma furcsállva nézet.
-Gyors hangulat váltás anyu, ugye nem vagy terhes?-Gemma elnevette magát és amikor nem nevettek vele tágra nyílt szemekkel nézet a szüleire.
-Anyu te...-Gemma dadogva mutogatott Annere mire Robin felnevetett.
-Nem Gemma drágám nem, vagyis ugye nem?-Robin meglepetten nézett Annere aki szemet forgatva ivott a borába.
-Ha terhes lennék nem innék alkoholt, Gemma drágám nyugi nem lesz semmi féle gyerek.-Harry megkönnyebbülten sóhajtott fel mire meglepetten rá néztem.
-Akkor jó mert én vagyok anyuci egyetlen fiacskája, ha lány lenne akkor oké mert Gemmát senki nem érdekli.-szúrt oda nővérének aki megdobta őt a fogpiszkálós tartóval, Hazza felnevetett és rajtam át hajolva puszilta meg nővérét.
-Ugyan Gemma tudod, hogy szeretlek.-Gemma meghatódva ölelte át öccsét és engem is bevont.
-Elnézést ha megzavarunk valamit, de Louisnak ideje lenne megismerni Eleanort.-Angel szemtelenül törte ketté a meghitt hangulatot.
-Már miért kellene megismerni-e, Lou az én párom és szeret engem és én is őt.-Harry mérgesen pattant fel, karját megfogva húztam kicsit vissza.
-Várjunk, pár? Louis neked párod van?-Eleanor hitetlenkedve nézett Angelre aki szemét lesütve tördelte kezeit.
-Nem Eleanor nincsenek együtt csak miattam csinálják ezt, minden színjáték.-Angel szemrebbenés nélkül hazudott ráadásul előttünk.
-Már bocsánat, de ez nem színjáték.-Harry mérgesen állított fel és húzott magához, szenvedélyesen még is gyengéden csókolt meg, Eleanor meglepődve sikkantott fel.
-Elég legyen ebből! Eleanor én...-El felemelte a kezét és előre lépett egyet.
-Louis William Tomlinson én régen egy buzival jártam?-meglepődve nyíltak tágra a szemeim, röhögve dőltem előre mire El elpirult.
-Elsőnek is, nem jártunk, másodszorra utáltalak El és csak Angel miatt barátkoztam veled és ha most megbocsájtotok mi fel mennék filmezni az új családommal és a pasimmal!-magabiztosan fogtam meg Harry kezét és mentünk a lifthez, Gemma mögöttünk jött, Robin és Anne elintézi, hogy a kaja jöjjön fel a szobánkba.
A lifthez érve már Anneék is beértek minket.
A liftbe kirobbant a nevetés mindenkiből.
-Láttátok Eleanor arcát mikor azt mondtad, hogy utáltad?-Gemma össze görnyedve nevetett ami inkább már visítás volt. Kilépve a liftből Anne felénk fordult.
-Nem jöttök át inkább hozzánk? Filmezhetnénk ott.-mindenki bólintott, megbeszéltük, hogy lefürdünk és úgy megyünk át. Becsukva utánunk az ajtót Harry neki tolt és a nyakamnak esett, úgy látszik késni fogunk a filmezésről.

----------------------------
-------------
Tudom, hogy vannak olyanok akik az "előszót" nem nagyon olvassák ezért ki rakom ide is a csoport  linkjét ahol majd több dolgot fogok kiírni mint itt!!!!! 
Lépjetek be ha kíváncsiak lennétek, hogy mikorra várhatóak a részek esetleg a one-shottokkal kapcsolatban pár infó vagy ha kimaradok pár nappal és nem tudok mit hozni... a csoportban fog lezajlanni a legtöbb szavazás is!!

4 megjegyzés:

  1. Uh nagyon imádtam:D
    Rühellem Angelt és Thomast meg Elt is. :D
    Olyan kis husi mikor féltékenyek a másikra:33
    Várom a kövit:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!
      Örülök, hogy tetszett! Remélem a következő részek is tetszeni fognak mint ez-ha nem jobban-
      Hát igen ez a szülő+El duó nem a legjobb :(
      Hamarosan érkezni fogok a következő résszel ! :)

      Törlés
  2. Imádnivaló ez a rész, tényleg! Imádom őket! Hazza és Louis illenek egymáshoz! Még nagyon sok részt! ;) Ez legalább vidámságot hoz a szörnyű életembe...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Leila!
      örülök, hogy boldoggá tudlak tenni téged :)
      Jaj kérlek ne mond, hogy szörnyű élet! Mindig megszakad a szívem mikor rá jövök, hogy míg nekem szinte megvan mindenem másnak milyen rossz lehet-talán ez is vagyok önkéntes a helyi árva háznál-
      Remélem még tudok sok részt hozni és tetszeni fognak neked/nektek!!
      :)
      <3

      Törlés