2015. június 25., csütörtök

Stockholm Syndrome

Sziasztook!!!!!
A mai napon másodszorra jelentkezem :) 
de kivételesen nem az 5.résszel jelentkezem hanem egy 
NIAM ONE-SOTTAL !!!!! 
Szeretném megköszönni a 9 (!!!) feliratkozót pedig csak 4. rész van fent :) 
nagyon hálás vagyok nektek :)


Bocsi de ezt muszáj volt :)
































Végig sétálok az alagútban és benyitok a szobába és ott fekszik, megkötözve Ő. Tudom néhányotoknak furcsa, mit keresek egy alagútban? És ki van megkötözve? Egy alagútban vagyok mert elraboltam valakit, megkötöztem mert félek, hogy elmenne. És miért csináltam? Mert szerelmes vagyok Belé. Liam Payne vagyok. A hajam és a szemem barna, testem izmos és jól kidolgozott. Akit elkaptam Niall Horannak hívnak, szőke haja és kék szeme van, nincs annyira izmos mint én, pont jó. Gondolom kíváncsiak vagyok, hogy mit miért tettem.
4 hónapja megláttam őt egy parkban gitározni. Szép játékát még szebb hangja kísérte. Nem tudom, hogy mit énekelt mert nem ismertem, de gyönyörű volt. Niall tipikus az a srác aki folyton mosolyog és boldog, szeret enni és focizni. 4 hónapja a nyomában vagyok. Megtudtam, hogy mit szeret és mit nem, mitől fél és mit imád, mit szokott csinálni, hol lakik. Szinte a rögeszmémé vált kideríteni ki ez a srác. Nem volt nehéz megtudni róla mindet, vannak kapcsolataim. És pont ez az ami miatt nem akarom, hogy lásson. Ezek a kapcsolatok nem véletlen alakultak ki, én vagyok a város “fekete sátánja“ vagyis így szoktak hívni. Köröznek a betörések miatt és pár gyilkosságot is rám sóztak már. A haverom Harry Styles és a párja Louis Tomlinson elhúztak, hogy Stylest ne találják meg. Fogalmam sincs, hogy hol lehetnek de azért tarjuk a kapcsolatot,egy évben egyszer felhívnak. Nekem is ezt kellene tennem, elhúzni. De nem megy nem akarom Őt itt hagyni. Tudom, hogy a családja rosszul bánik vele, tudom, hogy sokan bántják Őt. El akarom érni, hogy belém szeressen és eljöjjön velem. Igazából tervem nincs mert nagyon kimozdulni sem merek. Mindenhol zsaruk vannak. Niall nyomában is nehéz volt lenni mert tele van a város zsarukkal, de érte kockáztattam a szabadságom. Harry hülyének titulált amiért egy fiú miatt ilyenre vagyok képes de tudom, hogy Louiért ő is megtette volna ugyan ezt. De félek, mi van ha Niall nem akar velem jönni, ha fél tőlem? Hirtelen nyöszörgést hallok meg. Gyorsan a sarokba húzódom, hogy ne lásson.
-Hol vagyok?-ficánkol de nem bír kiszabadulni. Fel veszem a maszkot és hozzá lépek.
-Ne ficánkolj és elengedlek.-hangomtól megijedt. Gyorsan vette a levegőt, remegett.
-Jól van kikötözlek de ne merj elszaladni mert megbánod!-igazából nincs kulcsom,  simán kiszaladhatna ha nem figyelek oda. Tudom felelőtlen vagyok de nem vihettem egyből a házamba.
-Oké most elmondom mi lesz. El megyünk a házamhoz, eszünk, beszélgettünk és alszunk mert már így is késő van.-karórámra nézve este 9-et mutatott. Fel néztem Niallre de nem volt ott. Megfordulva már nyitotta is az ajtót. Gyorsan mögé léptem és neki nyomtam az ajtónak.
-Még is mit csinálsz, szépfiú hm?-végig nyaltam nyakán és rámarkoltam farkára. Nyögések hagyták el száját, élvezte.
-Gyerünk te kurva, élvezed ugye?-neki nyomtam magam.
-Ki vagy te, mit akarsz tőlem?-félt, hangja remegett ahogy kiejtette száján a szavakat.
-Az, hogy ki vagyok azt még nem akarom el mondani de muszáj nincs más választásom.- nagyot sóhajtottam. Megfordítottam és a lenyomtam a székre és ölébe ültem. Furán és megijedve nézett rám. Elmosolyodtam.
-Nyugi csak azért ülök az öledben, hogy semmi esetre sem szaladj el tőlem.-kezeit fenekemre vezettem és ösztönöztem, hogy markoljon bele. Pirulva megtette, nyögtem egyet mire inkább a derekamat fogta meg. Vigyorom csak nagyobb lett.
-Kérlek csukd be a szemed és csak akkor nyisd ki ha szólok.-könyörögve néztem a szemeibe. Nem tudom, hogy azért mert félt de teljesítette kérésem. Levettem a maszkot és megigazítottam a hajam, eldobtam azt a szart és a vállára borultam.
-Kinyithatod.-még mindig a vállába bújva voltam, hallottam kuncogását mire elmosolyodtam.
-Ha belém bújsz úgy nem látlak.-éreztem, hogy mosolyog. Mellkasára raktam kezeimet és feltoltam magam, szemeimet lehunyva tartottam, féltem a reakciójától.
-Liam, néz rám.-meglepődve pattantak ki a szemeim, nem nem azért mert tudja a nevem, az nem lepett meg. Azon lepődtem meg ahogy kiejtette azt, nem volt benne félelem, utálat semmi.
-Te nem félsz tőlem?-félve néztem gyönyörű szemeibe. Kékségei magával ragadtak és elhittem van egy szebb, jobb élet. De aztán rájöttem mi a valóság. Egy koszos alagútban vagyok, a szerelmem ölében, nem értve semmit, ráadásul körözött bűnöző vagyok!
-Kicsi szívem lehet, hogy körözött bűnöző vagy, de a kémkedést gyakorold.-szavait mosolyogva ejtette ki és most önmagától markolt fenekem be. Tátott szájjal néztem rá.
-Honnan tudtad? Mégis, hogyan?-nem értettem semmit. Hogyan jött rá?
-Tudod ha este utánam kémkedsz nem kéne a fán elaludnod.-össze dörzsölte orrunkat és puszit nyomott az arcomra.
-Csak úgy mellékesen én is utánad néztem.-kaján mosolya pirulásra késztetett.
-Tudtad, hogy egy általánosba jártunk? És egy osztályba?-sajna nem rémlett semmi de elmosolyodtam.
-Tényleg?-végig simított mellkasomon és fordított rajtunk, ő ült rám.
-Tudod Li már akkor is  tettszettél és amikor megláttalak a szobámnál felismertelek.-rámarkolt farkamra és a nyakamat csókolgatta.
-Tudom nem vagyok normális, félnem kellene tőled hisz egy bűnöző vagy. Egy gyilkos.-kéjesen suttogott a fülembe.
-De kicsit utána néztem ennek gyilkos dolognak és tudom, hogy ártatlan vagy és a családod miatt raboltál. Többet tudok rólad mint gondolod.-megmarkolt és elkezdett dörzsölni.
-Tudom, hogy durván szereted a szexet. Tudom, hogy szereted ha mély torkoznak rajtad.-felnyögtem. Ez a srác eszméletlen, de ha nem hagyja abba akkor én leszek mindjárt eszméletlen.
-Niall kérlek.-hangom mélyebb volt mint eredetileg.
-Hm.......mit kérsz? Hogy hagyjam, hogy megbasz vagy azt akarod, hogy én basszalak meg de keményen? Vagy, hogy nyomjam le a farkadat a torkomon?-erotikusan suttogott a fülembe. Már fájt, hogy a nadrág szorított.
-Niall.-nyögtem és akár milyen szégyen is de elélveztem. Elélveztem a szavaitól és attól, hogy simogatott.
-És még én vagyok a kurva.-számra tapadt akár egy pióca.
-Elképesztő vagy.-kifulladva, nedves gatyában a szerelmemmel az ölemben jöttem rá, hogy kibaszott szerencsés vagyok.
Pár percet még csókolóztunk és utána elindultunk hozzám. Azt, hogy miket műveltünk hát azt nem részletezem viszont egy biztos, nem fog olyan könnyen menni az ülés......

5 megjegyzés:

  1. Edes istenem! Ez naon jo lett♡♡♥♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡


    Sok pusza: Lili♡♥¤♡♥

    VálaszTörlés
  2. Edes istenem! Ez naon jo lett♡♡♥♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡


    Sok pusza: Lili♡♥¤♡♥

    VálaszTörlés
  3. :) köszii, már kezdte megijedni, hogy nem lett jó :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!Őszinte leszek..Nem szoktam olyan sok Niammot olvasni...De!Ez.FANTASZTIKUS!Nagyon jól letudod írni az ilyen perverz részeket.Bár lehet hogy az is közbejátszik,hogy talàn egy icuripicurit perverz vagyok.Na jó,talán nem icuripicurit...Az is nagyon tetszik,hogy ilyen kémkedéses bűnözős.Sajnálom,hogy ilyen későn írtam kommentet,de az idióta bátyám gallyra vágta a wifit.
    Puszi:~Reni~

    VálaszTörlés
  5. Reni <3
    Nagyon örülök, hogy tetszik. Őszintén elsőnek nem mertem kitenni mert féltem, hogy nem jó :)
    Igen icuripicurit perverzek vagyunk mind a ketten :P
    Semmi baj engem nem zavar, hogy most írtál, sőt köszii :)
    pusy:Hope <3

    VálaszTörlés